Piękno Warszawy w kampanii wody Borjomi
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
spot reklamujący łóżko 4 You by VOX
Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami chce, aby przegląd systemu emerytalnego nie ograniczał się tylko do drugiego, obowiązkowego filaru. Izba chce zmian w opodatkowaniu wypłat z indywidualnych kont zabezpieczenia emerytalnego, wprowadzenia limitu kwotowego wpłat na IKZE oraz zmian w zakresie pracowniczych programów emerytalnych.
26 kwietnia br. rusza kampania reklamowa marki Okocim, Oficjalnego Sponsora Polskiej Siatkówki. Jej celem jest podkreślenie związku Okocimia z siatkówką oraz jego nowego i dynamicznego charakteru. W kampanii wykorzystany został wizerunek znanego siatkarza i ambasadora marki, Zbyszka Bartmana.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc