Perfumerie Douglas z nową globalną strategią i kampanią #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Międzynarodowa sieć perfumerii Douglas, obecna także w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”, przygotowana przez agencję Jung von Matt.
Stacja TTV rozpoczęła emisję drugiego sezonu reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa”, w którym rodzina z dwójką dzieci otrzymuje walizkę pełną pieniędzy. Tym razem program poprowadzi Przemysław Kossakowski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc