Pastylki do ssania Fiorda - spot telewizyjny
Opublikowany: 08-01-2018
8 stycznia ruszyła kampania telewizyjna suplementu diety Fiorda - preparatu na podrażnione gardło i krtań.
Opublikowany: 08-01-2018
8 stycznia ruszyła kampania telewizyjna suplementu diety Fiorda - preparatu na podrażnione gardło i krtań.
Ruszyła kampania telewizyjna płatków kukurydzianych Lubella Corn Flakes (Grupa Maspex).
Ruszyła kampania marketingowa pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant", promująca to, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej.
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) podkreślająca 400 lat jego obecności na rynku. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Graffiti, Tequila, MEC i Q&A Consulting.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc