"Optymalne trawienie" reklamuje nowe Pedigree
Opublikowany: 07-06-2009
W telewizji, prasie i na outdoorze przebiega kampania reklamowa nowego Pedigree. Akcja pod hasłem "Optymalne trawienie" jest skierowana do właścicieli psów.
Opublikowany: 07-06-2009
W telewizji, prasie i na outdoorze przebiega kampania reklamowa nowego Pedigree. Akcja pod hasłem "Optymalne trawienie" jest skierowana do właścicieli psów.
Ruszyła wspólna kampania reklamowa karmy dla psów Pedigree i dla kotów Whiskas (obie marki należą do Mars Polska). W akcji występują znani z programów kulinarnych Michel Moran i Robert Makłowicz.
1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc