Oprawa muzyczna Polskie Radio Białystok
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Ruszyła kampania reklamowa Shape Sensation, nowej kolekcji bielizny kobiecej Triumph. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy ZenithOptimedia.
Rusza pierwsza kampania reklamowa Warki podkreślająca, że marka ta jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały firmy Just i OMD Macroscope.
Widowiskowa premiera samochodu Mercedes CITAN. Ustanowienie nieoficjalnego rekordu świata w szybkości organizacji gali na oczach zgromadzonych gości.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc