Oprawa muzyczna Polskie Radio Białystok
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca firma rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu Kieleckiego. Spoty reklamowe, billboardy, emisje w prasie oraz działania PR mają zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych, rodzinnych spotkań.
Brak współpracy państwa z wykonawcami oraz zły podział ryzyka przy inwestycjach infrastrukturalnych doprowadziły do bardzo złej sytuacji w branży budowlanej. W ciągu najbliższych lat pojawią się nowe problemy w związku z zawieszeniem przekazywania 18 proc. akcyzy na drogi oraz reformą OFE. Mimo to do 2020 r. powinna powstać spójna sieć dróg.
Startuje kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta sieć daje młodym pracownikom. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc