Oprawa muzyczna Polskie Radio Białystok
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Kopex coraz śmielej wchodzi na rynki zagraniczne i rozbudowuje bazę do serwisowania urządzeń. Producent nowoczesnych maszyn górniczych stawia przede wszystkim na Rosję, Chiny, Australię i Argentynę, ale także na Afrykę Południową. Nowa strategia zostanie opublikowana w listopadzie.
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Ibuprom Max (USP Zdrowie), której bohaterami jest drużyna siatkarska. Akcję przygotowały firmy Lowe GGK, Garaż i Starcom.
Po kilku dniach od startu Ferrero przerwało prowadzoną w Niemczech kampanię reklamową swoich pralinek. Powód? Reklamy i zawarte w nich hasła „Niemcy wybierają biel” i „Tak, biały może” wielu skojarzyły się z rasizmem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc