Opel - kampania 150 godzin - case study
Opublikowany: 15-10-2013
Zgłaszający: Scholz & Friends Warszawa
Klient: General Motors Poland
Produkt: Opel
Kategoria: Dobra konsumenckie
Nagroda w Effie 2013: Złoto
Opublikowany: 15-10-2013
Zgłaszający: Scholz & Friends Warszawa
Klient: General Motors Poland
Produkt: Opel
Kategoria: Dobra konsumenckie
Nagroda w Effie 2013: Złoto
Spot promujący ofertę wyprzedażową samochodów Opel.
Spot pod hasłem "Przyszłość należy do wszystkich" z udziałem aktora Marcina Dorocińskiego reklamujący samochód Opel Grandland X
Startuje kampania reklamująca nową wersję samochodu Opel Insignia. W akcji występuje aktor Marcin Dorociński.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc