„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Sieć multimarketów Jula wprowadziła nową komunikację marketingową opartą o hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym autorstwa agencji All About Content, Starcom i Media Plus wystartowała 1 września.
Ruszyła nowa kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive.
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji zajmie się tematyką wdrażania miejskich inteligentnych systemów transportowych. Powołała komitet, którego zadaniem jest między innymi zmiana podejścia do zamówień na ITS, które w Polsce są wciąż traktowane jak inne inwestycje drogowe. Ma też prowadzić dialog z administracją publiczną oraz pomagać tworzyć i zmieniać prawo związane z tego rodzaju inwestycjami.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc