„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Trwa kampania reklamująca dostępne w taryfie Orange na kartę nielimitowane rozmowy z osobą z dowolnej sieci komórkowej. Akcję przygotowały Publicis i MEC.
Ruszyła kampania reklamująca promocję cenową obejmującą wybrane modele samochodów Opel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt i Carat Polska.
Łomża wprowadza nowe opakowania wariantu Miodowego. Rebrandingowi towarzyszy kampania w internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc