„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Rusza kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault”.
Jaki powinien być początek każdego dnia? Mamy wiedzą to najlepiej… naturalnie! Poranek jest niezwykle istotny, a śniadanie napędza nas do codziennych działań. Nowa kampania reklamowa Mlekołaków od Lubelli przebiega pod hasłem „100% dziecięcej natury” i pokazuje, że Mlekołaki zawierają teraz minerały tylko z natury.
Branża chemiczna obawia się konsekwencji podpisania umowy o wolnym handlu UE-USA. W Stanach Zjednoczonych nie ma tak silnych jak w UE regulacji klimatycznych, jest za to dostęp do taniego gazu łupkowego, co obniża koszty produkcji. Amerykański import może więc stanowić nierówną konkurencję dla przedsiębiorstw z Polski i innych krajów Unii.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc