„Nowy gatunek sklepu”. Nowa kampania Liska
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Opublikowany: 08-03-2023
Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
W piątek, 14 września 2018 roku na antenie Polsatu zadebiutuje nowy program „Lepiej późno niż wcale”. Będzie on emitowany w piątki o godz. 21.35. - Wraz z dyrektor Niną Terentiew i producentem Telewizji Polsat - Maciejem Myszką świadomie podjęliśmy decyzję, że zaprosimy do udziału w nim ikony popkultury - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent projektu.
Ostatnie lata przyniosły rozkwit patriotyzmu konsumenckiego. Polacy coraz większą wagę przywiązują do pochodzenia produktu i chętnie sięgają po krajowe marki, w ten sposób wspierając polskie firmy i gospodarkę. Wzmacnianiu produktów „made in Poland” służy godło Teraz Polska, które rozpoznaje 70 proc. konsumentów. Firmy, instytucje badawcze i samorządy zainteresowane otrzymaniem godła mogą składać wnioski do 22 stycznia.
Ruszyła rodzinna loteria promująca kosmetyki Nivea. W ramach akcji za każde poprawnie wysłane zgłoszenie otrzymuje się zestaw dwóch pacynek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc