"Nowe stany przyjemności" w kampanii Princessa Brownie
Opublikowany: 23-10-2017
23 października ruszyła nowa kampania ATL limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) o smaku ciasta brownie.
Opublikowany: 23-10-2017
23 października ruszyła nowa kampania ATL limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) o smaku ciasta brownie.
Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że od 2010 roku spada sprzedaż żywności w Polsce. Nestle, które obecne jest w naszym kraju od 21 lat, widzi szanse na odwrócenie tego trendu. Szczególnie, że w miarę poprawy sytuacji finansowej gospodarstw domowych, wydatki na żywność będą rosły.
Spot w zmysłowej stylistyce reklamujący Czekodżem Łowicz (produkowany przez Maspex Wadowice)
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc