mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto skierowane do osób w wieku 13-24 lat. Akcja obejmuje serię spotów pod hasłem „#najlepiej”.
Ruszyła kampania reklamowa LTE informująca o zasięgu oferowanego przez sieć internetu 4G LTE. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Banana Split i MediaCom Warszawa.
Choć oprocentowanie lokat bankowych w ostatnim czasie spadło nawet o połowę wobec stawek ubiegłorocznych, na tych produktach inwestycyjnych zarobimy jednak więcej. Jak tłumaczy Jarosław Sadowski, główny analityk Expander Advisors, za sprawą bardzo niskiej inflacji realny zysk z lokat będzie większy niż przed rokiem, gdy inflacja sięgała 4 proc.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc