W najnowszej reklamie marka prezentuje jabłka Tymbarku. Bohaterami pełnego energii
i pozytywnych emocji spotu jest grupa przyjaciół. Młodzi ludzie ruszają w miasto, by częstować wszystkich napotkanych jabłkami Tymbarku – pochodzącymi z polskich sadów. Wśród przypadkowych przechodniów pojawia się m.in. para zakochanych, starsza Pani czy mama z córką. Wszystkim udziela się doskonały nastrój. Każdy reaguje uśmiechem i chętnie częstuje się apetycznym jabłkiem. To właśnie z takich owoców, dostarczanych przez sprawdzonych dostawców, powstają soki 100% Tymbark.
Partnerstwo publiczno-prywatne czy niskooprocentowane kredyty zaciągane przez spółki komunalne to niejedyne sposoby na kontynuowanie inwestycji przez samorządy, pomimo ich rosnącego zadłużenia. Bank Gospodarstwa Krajowego zarządza środkami w ramach inicjatywy Jessica, która w trzech województwach umożliwia uzyskanie niskooprocentowanej pożyczki ze środków unijnych. W Wielkopolsce chętnych jest więcej niż funduszy.
Wpływy z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych spadają i zgodnie z prognozami tak będzie jeszcze co mniej przez kolejne trzy lata. Operatorzy poszukują więc nowych źródeł przychodów, przede wszystkim sprzedając usługi internetowe i telewizyjne. Netia zamierza postawić również na usługi dla klientów biznesowych. Firma deklaruje, że myśli o kolejnych przejęciach, tym bardziej że sprzyja temu sytuacja finansowa oraz wcześniejsze udane przejęcia, m.in. Tele2 czy Dialogu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc