Dziennikarz i prezenter Wojciech Jagielski został ambasadorem reklamowym marki odświeżaczy powietrza Ambi Pur (produkowanych przez Procter & Gamble Polska). W kampanii z jego udziałem produkt jest poddawany „najcięższym wyzwaniem”.
Europejska inicjatywa obywatelska „Prawo do wody” chce zapobiec prywatyzacji zasobów wodnych w Europie. Według jej inicjatorów, proces ten negatywnie wpływa na jakość wody, ale i podnosi jej cenę. Dlatego muszą zebrać ponad milion podpisów na terenie całej Unii Europejskiej, by w ten sposób zobowiązać Komisję Europejską do uznania prawa do wody za prawo człowieka.
Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Colon C, z portfolio Orkla Care
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc