„Niedowiżyn” w spocie Vision Expres
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Opublikowany: 17-04-2018
Sieć salonów optycznych Vision Expres rozpoczyna promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. Wspiera to kampania reklamowa, w której różni bohaterowie doświadczają „niedowiżyn”.
Już 23 marca kanały AXN w Polsce pojawią się w nowej, odświeżonej odsłonie. Zmianie ulegnie oprawa graficzna stacji, zmienią się również logotypy kanałów telewizyjnych oraz serwisu AXN NOW. Wraz z początkiem marca telewizja rozpoczyna działania promocyjne wspierające rebranding oraz wiosenne nowości.
Wzrost zainteresowania zagranicznych firm oraz przetargi spółek Skarbu Państwa na usługi PR to dwa czynniki, które w 2018 roku bardzo pozytywnie wpłyną na kondycję finansową tej branży – ocenia Związek Firm Public Relations. Paradoksalnie, przysłużyła się jej również publiczna dyskusja o fake newsach i większa transparentność – opublikowanie rankingu przychodów agencji z profesjonalnych usług PR i – po raz pierwszy – zestawienia średnich płac. W nadchodzącym roku branża PR liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów.
Polska wchodzi coraz mocniej nie tylko na rynki afrykańskie i azjatyckie, ale też Bliskiego Wschodu. Rozpoczynająca się jutro wizyta prezydenta Bronisława Komorowskiego w krajach Zatoki Perskiej ma przynieść kontrakty dla sektora spożywczego, zbrojeniowego, farmaceutycznego i budowlanego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc