Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w internecie zostawia niewidzialne rany”.
Rozpoczęła się kampania Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji promująca nowe zasady prowadzenia zbiórek publicznych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pomaganie jest proste”, wspólnie z resortem przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
reklama telefonu HTC Sensation w ofercie Plus Firma
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc