„Nie chcę być strażakiem” - spot promujący zatrudnianie niepełnosprawnych
Opublikowany: 09-03-2016
Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv.
POLECANE FILMY
-
Wystartowała 14. edycja akcji „Podaruj Misia” (wideo)
-
W niedzielę rusza regularna emisja nowego serialu TVP1 „Ziuk. Młody Piłsudski” (wideo)
-
Nowy serial „Archiwista” od 10 stycznia w TVP1 (pierwszy trailer)
-
Kuba Wojewódzki reklamuje na Święta Oranżadę Hellena
-
„The Voice Senior” od najbliższej soboty w TVP2. Rinke Rooyens: piękne i nostalgiczne widowisko muzyczne (wideo)