Naturima in the city
Opublikowany: 16-02-2015
9 lutego br. wystartowała nowa kampania telewizyjna margaryny Naturima.
Opublikowany: 16-02-2015
9 lutego br. wystartowała nowa kampania telewizyjna margaryny Naturima.
Modelka Kate Moss została globalną ambasadorką marki St. Tropez (PZ Cussons), produktów do samoopalania wprowadzanych właśnie m.in. na polski rynek.
2 października w województwie lubelskim wystartowała kampania promocyjno-informacyjna programu Marka Lubelskie, zachęcająca do kupowania lokalnych produktów.
Nowa czołówka prognozy pogody w TVP1, wprowadzona 1 stycznia 2015 roku wraz z nowymi czołówkami „Wiadomości” i serwisu sportowego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc