Naturals promuje "zdrowszy wybór"
Opublikowany: 16-03-2009
Pod hasłem "Zdrowszy wybór" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa chipsów Naturals. Akcja pokazuje naturalne składniki tego produktu i podkreśla jego znaczenie dla zdrowia.
Opublikowany: 16-03-2009
Pod hasłem "Zdrowszy wybór" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa chipsów Naturals. Akcja pokazuje naturalne składniki tego produktu i podkreśla jego znaczenie dla zdrowia.
Wyreżyserowany przez Tomasza Bagińskiego spot zapowiadający relacje w BBC Sport z igrzysk olimpijskich Soczi 2014.
Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny na cały rok z 10-procentową zniżką. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.
Po trzech latach kończy się współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchaniLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc