Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Nationale-Nederlanden reklamuje „serce do ubezpieczenia”

14468 16 4 00:00:30.0

Opublikowany: 09-09-2015

Nowa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Nationale-Nederlanden TUnŻ (do niedawna funkcjonującego pod nazwą ING TUnŻ) przebiega pod hasłem „Mamy serce do ubezpieczenia”. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Focus Advantage i MEC.

Komentarze (44) Dodaj komentarz

  1. ddswef :
    Wystarczy zobaczyć jaka Sablewska jest wytatuowana cale lapy kolorowe jak kryminalista
    0 0
  2. Funiti :
    Moim zdaniem niektórym rodzicom straszne trudno \\\"strawić\\\" słowa: \\\"tatuaże to moja sprawa\\\", ale taka jest prawda - człowiek decyduje sam o swoim życiu. Rodzicom wydaje się, że to wynika z troski o dziecko, a tak na prawdę to jest z troski o siebie i niebezpiecznej chęci kontroli dziecka. Również \\\"na chorobę\\\", \\\"bo mi serce pęknie\\\". Takie zachowanie rodzica to dramat dla dziecka. Smutne, jedyne co to trzeba żyć zgodnie ze sobą, a nie pod dyktando.
    2 5
  3. Łukasz :
    W reklamie występuje kobieta cała wytatuowana z dziurą w uchu, którą sobie zrobiła aby się osniezpecić i zatkała kołkiem. W tej reklamie, NATIONALE-NEDERLANDEN REKLAMUJE „SERCE DO UBEZPIECZENI\\\" stawia swoje tatuaże ponad swoją matkę. Teraz ta sama osoba reklamuje lek DEESPA. Jak taka osoba może być wiarygodna? W życiu nic nie kupie, co reklamuje taka osoba niezrównoważona emocjonalnie. Po co takie osoby biorą do reklamy?
    13 4
  4. Kamil Pochwat :
    Kontakt z Przedstawicielem Nationale nederlanden: Kamil Pochwat Tel: 733-429-187
    2 1
  5. Maijkell1984 :
    Waleria Gorobetts
    0 2
  6. AlexRener :
    Właśnie, że reklama namawia do tego, żeby TROSZCZYĆ się o swoich bliskich, choć pewnie niektórym będzie trudno w to uwierzyć, ale to jest właśnie ukryty przekaz tej reklamy.
    2 7
  7. Basia :
    Tu nie chodzi o tatuaż tej dziewczyny. Raczej o to, że Nacionale Nederlanden daje w tej reklamie swoisty kierunek działań dla młodych typu \\\"rób swoje i nie patrz na to co mówią rodzice nawet jeśli masz naście lat\\\". To bardzo niebezpieczny przekaz.
    7 8
  8. ALi :
    Reklamodawcom udalo sie jedno - to ze reklama pozostaje w pamieci. Kosztem jest niestety piekna mloda dziewczyna pelna tatuazy - noga,ramie i co jeszcze!? mozna sie domyslac... Moze przez to jej matka ma klopoty z sercem! Ja mam 40 lat i nigdy nie dam sie oszpecic a co mowic kobieta - dla mnie to chore i robia to debile zeby sie dowartosciowac i jak da sie zauwazyc im nizszy poziom spoleczny - tym wiecej tatuazy
    9 7
  9. Don Juan :
    Słaba reklama -twórców spotu proponowałbym wysłać na szkolenie do USA.
    4 6
  10. Hieronim :
    Niestety są reklamy gnioty : naprzykład ta i śmieszne : np Dacia Dunster
    1 5

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank cannes lions dzieci eurobank gospodarka internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat praca samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc