Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Nastroje przedsiębiorców coraz gorsze i to w większości branż

462 0 0 00:02:16.4

Opublikowany: 08-03-2013

Nastroje przedsiębiorców coraz gorsze i to w większości branż – wynika z raportu BIG. W ciągu ostatnich trzech miesięcy najbardziej zmieniło się nastawienie dostawców usług finansowych i usług masowych. Wskaźnik BIG wśród małych i średnich przedsiębiorców wyniósł -9,42 pkt i jest na najniższym w historii poziomie. Pozytywnym sygnałem jest to, że spada zadłużenie firm i skala zatorów płatniczych. wWedług autoró raportu może to oznaczać zapowiedź odbicia koniunktury.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Firmy muszą się bardziej otworzyć na zmianę. Sprzedaż i zarządzanie mogą poprawić zewnętrzni doradcy
516 00:03:15.2

Firmy muszą się bardziej otworzyć na zmianę. Sprzedaż i zarządzanie mogą poprawić zewnętrzni doradcy

Firmy muszą się zmieniać, by móc utrzymać się na rynku. Ale konieczna jest otwartość właścicieli na zmiany – podkreśla Mateusz Grzesiak, uznany psycholog biznesu. Młodzi przedsiębiorcy chętnie korzystają z usług zewnętrznych doradców, którzy obiektywnie pomogą znaleźć słabe strony firmy, poprawić sprzedaż i sposób zarządzania. Bardziej sceptyczni są właściciele firm rodzinnych – obawiają się dopuszczenia do zarządzania osób spoza firmy.

Smartfony coraz rzadziej służą młodym ludziom do rozmów. Wyparły telewizję i stały się dla nich centrum rozrywki
736 00:02:41.7

Smartfony coraz rzadziej służą młodym ludziom do rozmów. Wyparły telewizję i stały się dla nich centrum rozrywki

Zachowanie i przyzwyczajenia pokolenia milenialsów mają obecnie największy wpływ na rozwój sektora TMT (telekomunikacji, mediów i technologii). Choć największą popularnością wśród młodych użytkowników cieszą się smartfony, to wciąż niezastąpione są laptopy i desktopy. Na znaczeniu traci natomiast telewizja. Centrum rozrywki stają się smartfony. Coraz rzadziej służą jednak do tradycyjnych rozmów głosowych, częściej do innych form komunikacji i zakupów.

Od połowy lutego rozwiązywanie sporów z e-sklepami będzie łatwiejsze
615 00:02:36.9

Od połowy lutego rozwiązywanie sporów z e-sklepami będzie łatwiejsze

Od 9 stycznia we wszystkich krajach Unii Europejskiej obowiązuje rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich. Umożliwiająca taką procedurę platforma powinna ruszyć 15 lutego. Nowe rozwiązania mają ułatwić rozwiązywanie konfliktów między nabywcami a handlującymi w sieci przedsiębiorcami. KE chce w ten sposób pobudzić e-handel transgraniczny. Polscy przedsiębiorcy czekają na krajowe przepisy w tym zakresie.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc