„Następnym razem wybierz CashBill" - przesyłka do sortowni
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Niż demograficzny wymusza na uczelniach walkę o studentów i tym samym o przetrwanie na rynku. Problemy związane z malejącą liczbą studentów mają trwać jeszcze przez dekadę, co zmieni rynek polskich szkół wyższych. W dalszym ciągu będą na nim fuzje i przejęcia, niektóre uczelnie upadną, inna część będzie musiała zmienić ofertę i profil. W konsekwencji poziom studiów ma być wyższy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc