Narkotyk: Na co mi to
Opublikowany: 20-06-2011
'Na co mi to' to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia, która rozpoczęła się 20 czerwca br.
Opublikowany: 20-06-2011
'Na co mi to' to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia, która rozpoczęła się 20 czerwca br.
W ramach programu „Profilaktyka a Ty” Komendy Głównej Policji wolontariusze zrealizowali spot „Taki z ciebie mocarz”. To część ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, zatytułowanej „Dopalacze kradną życie”.
Polacy jedzą coraz mniej pieczywa. W 2015 roku spożycie wyniosło ponad 45 kg i było niższe o 2,5 kg niż w 2014 roku. Na malejąca konsumpcję wpływa przede wszystkim moda na zdrowe odżywianie i niska świadomość na temat zdrowych gatunków pieczywa. Problemem jest także niska jakość niektórych produktów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc