Naomi Campbell z matką w świątecznej kampanii Burberry
Opublikowany: 21-11-2018
Spot kampanii świątecznej Burberry „Close Your Eyes and Think of Christmas”
Opublikowany: 21-11-2018
Spot kampanii świątecznej Burberry „Close Your Eyes and Think of Christmas”
W telewizji i internecie prowadzona jest kampania reklamowa perfum P&G z linii Christina Aguilera, Naomi Campbell i Gabriela Sabatini. Akcja zachęca do udziału w walentynkowej promocji tych marek.
Employer branding, czyli budowanie wizerunku jako dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – na rynku pracy trudno o dobrego pracownika. Takie wnioski płyną z raportu Employer Branding w Polsce 2013/2014, przygotowanego przez HRM Institute. Na działania wizerunkowe firmy wydają nawet po 1-2 mln zł rocznie. W ten sposób chcą przyciągnąć najlepszych pracowników bądź zatrzymać tych, którzy już się sprawdzili.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc