Namysłów Pils
Opublikowany: 14-05-2015
Namysłów Pils w nowej kampanii kontynuuje obrany kierunek strategiczny.
Opublikowany: 14-05-2015
Namysłów Pils w nowej kampanii kontynuuje obrany kierunek strategiczny.
Żelki Akuku! (Colian) promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży są potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.
Nadchodzący rok będzie dla Energi kontynuacją dotychczasowej polityki inwestycji w sieci energetyczne i odnawialne źródła energii. Ta strategia, zdaniem prezesa spółki Mirosława Bielińskiego, sprawdziła się i do 2021 r. firma zamierza przeznaczyć na ten cel prawie 13 mld zł. Spółka zapowiada także, że będzie dzielić się z akcjonariuszami zyskami.
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Biedronka. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc