Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Nadal uważasz, że fotoradary są niepotrzebne? - spo z kampanii „Bezpiecznie na drogach”

1523 0 0 00:00:15.0

Opublikowany: 02-07-2015

Ruszyła kampania „Bezpiecznie na drogach”, promująca projekt budowy centralnego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze”.

Komentarze (11) Dodaj komentarz

  1. ungaro :
    Na liczbę wypadków na drogach składa się wiele aspektów. Sama prędkość nie zabija chyba, że to prędkość Mach X i przeciążenie było zbyt wysokie. Natomiast polskie drogi są niebezpieczne z kilku powodów min. stan dróg, ich oznakowanie, niewidoczne linie na jezdni, albo kilka różnych pozostałych po remontach no i mała świadomość kierowców ( np. nadal widzimy przewożone na kolanach dzieci) Nie możemy także zapominać o naszych Policjantach, którzy moim zdaniem za rzadko zwracają uwagę na pojazdy, które już przed wielu laty powinny być wyjęte z ruchu ze względu na stan techniczny.
    0 0
  2. DW :
    W odróżnieniu od kontroli przeprowadzonej przez NIK ( stwierdza , że główną przyczyną jest zły stan dróg ) nie ma słowa o tym że w 90% procentach przyczyną wypadków jest fatalny stan dróg !
    0 3
  3. SlawcioD :
    Jak ktoś nie uważał na lekcjach fizyki to tworzy takie filmiki. Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła, zmiana prędkości w fizyce znana jako przyśpieszenie to już co innego. ale lud jest ciemny lud wszystko kupi... na drodze zabija brak myślenia to jedyna i główna przyczyna wypadków.
    0 0
  4. Slavo :
    Nadal uważam, że fotoradary są niebezpieczne. Zamiast skupić sie na tym co się dzieje na drodze, kierowcy szukają pułapek po krzakach. Ta kampania to mydlenie oczu. Jednym słowem, znowu ktoś zarobił.
    0 1
  5. marcin; :
    Owszem,fotoradary w jakimś stopniu poprawiają bezpieczeństwo,pod warunkiem że: - są one widoczne(może to być nawet sama pucha) -są ustawione w miejscach gdzie ma to sens,np; okolice szkół,czy innych często uczęszczanych miejsc przez pieszych,ew. gdy z innych powodów jazda z większą niż dopuszczalna(celowo nie piszę nadmierną czy dużą) jest niebezpieczna(np. nawierzchnia jest zbudowana z gównolitu,przez co ma znikomy współczynnik tarcia=słaba przyczepność) A jak jest zazwyczaj: -Są niewidoczne-jak kurrr coś o czego isteniu nie wiemy,może zmusić nas do zwolnienia>?tabliczka kontrola radarowa raczej nie porusza nikogo,ot taki informator że trzeba patrzeć po krzakach a nie na drogę... -Ustawione są w bezsensowny sposób,tak jak często same ograniczenia prędkości,czyli widać je przed tablicami informujących o końcu terenu zabudowanego czy też końcu ograniczenia prędkości,gdzie już przyspieszamy,lub też ustawiane są bezpośrednio za znakiem z ograniczeniem czy informującym o początku TZ. Moim,tylko i wyłącznie zdaniem ktoś kto ustawiał tych policjantów na jednej nodze(wtf,bez pary nóg na rente....a nie stać i kase trzepać) albo jest lekko upośledzony,i nie udało mu się nieco sensownie rozmieścić tych foto pułapek(ale miał chociaż dobre zamiary^^)lub też chciał poprostu załatać jakąś dziure budżetową(do czego stricte służą przenośnie radary typu; hasiok,teodolit czy biała panda van cykająca fotki... Więc na dzień dzisiejszy jak dla mnie to ONE przyczyniają sie do powstania zagrożenia-wkońcu gdy widzimy tabliczke z inf. pomiar prędkosci na odcinku 1000m,to przez te 1000m wypatrujemy po habaziach tej szarej skrzynki,a nie patrzymy na droge,a wystarczy dać info że na odcinku 100-200m jest fotoradar,łądnie go okleić i wtedy spełni swoją funkcje,bo raz nikogo nie zbawi na te kilkaset metrów zwolnić,a dwa oczobijnej puchy nie musimy szukać,możemy skupić się na obserwacji drogi^^
    0 1
  6. Descent :
    Pierdolenie o niczym tak naprawdę. Te statystyki są tak samo sztuczne jak i spot. W niemal każdym wypadku wpisywana jest prędkość jako przyczyna, a nie wymuszenie pierwszeństwa, czy głupota. Sam byłem świadkiem zdarzenia, w którym ewidentną winą było nie zachowanie odpowiedniej odległości od drugiego pojazdu, a jak zwykle wpisana została do protokołu prędkość. Jak ktoś wierzy w takie spoty i kupuje te argumenty, mimo, że \\\"śmietnik\\\" straży miejskiej postawiony tuż za znakiem ograniczenia prędkości do 40km/h w miejscu, gdzie od lat wszyscy wiedzą, że można bezpiecznie jeździć 70km/h (a te 40 czy 50 ustalić na kilka godzin w ciągu dnia) to tylko maszynka do kasy, a nie poprawy bezpieczeństwa.
    0 1
  7. Power :
    Gdyby były potrzebne fotoradary, to takie spoty były by niepotrzebne. To pralnia mózgów. Gratulacje barankom, którzy w takie pierdoły wierzą - oni was batem, a wy przyklaśnijcie i poproście o jeszcze.
    0 3
  8. Zawodowy kierowca :
    Tak . Co ma fotoradar z bezpieczeństwem ? - wielkie gówno . rząd szuka jak załatać dziurę bez dna
    0 3
  9. Azaf :
    Owszem, nadal uważam, że to hucpa mająca na celu ograbić obywali z resztek, co zostały po innych podatkach. Czym innym jest radar koło przejścia przy szkole, a czym innym \\\'śmietnik\\\' w szczerym polu, za krzakiem, 10m przed tabliczką \\\'koniec zabudowanego\\\'.
    0 3
  10. xzealotx :
    kolo szkół, placów zabaw... tyle, koło barów nie... (pijaków mniej) koło sklepów nie (człowiek zarabia bo jest mądry, a mądrzy spoglądają w prawo i w lewo... polecam np na przejeżdzie na czerwonym świetle...nie żółtym, czerwonym... ludzie nie umierają dlatego ze szybko jadą, ale umierają jak natrafia na przeszkodę... predkosc nie zabija tylko przeszkody... no chyba ze mowa o jakies kosmicznej predkosci obsryliardów km/h
    0 3
  • 1
  • 2

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc