Na polski rynek jubilerski wraca dobra passa
Opublikowany: 01-10-2015
Jubilerów szczególnie cieszy wzrost sprzedaży w segmencie biżuterii z górnego przedziału cenowego, wykonanej z metali szlachetnych, z naturalnymi kamieniami i o unikanym wzornictwie. Cena przestała już być najważniejszym kryterium zakupu, a klienci coraz częściej stawiają na jakość i wartość produktu, rezygnując z masowych wyrobów. Po latach królowania bylejakości i ozdób z sieciówek Polacy zaczynają doceniać kunszt profesjonalnych jubilerów.
POLECANE FILMY
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)
-
Nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” od niedzieli w TVP1 (wideo)
-
Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN