#mypolishdream - Yuri Drabent w kampanii MTV Polska
Opublikowany: 05-02-2013
MTV Polska rozpoczęła kampanię społeczną „#mypolishdream” skierowaną do młodych ludzi wchodzących w dorosłość. Jedną z twarzy akcji - oprócz Radzimira „Jimka” Dębskiego, Łozo, , Maffasion i Local Heroes - jest Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Lubię To.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy codzienny „Bitwa o gości” od 1 października w TVN, emisja w niedzielnym access prime-time (wideo)
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)