„Monster wyczuwa Twój talent” - reklama serwisu MonsterPolska.pl
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
W styczniu startuje gorące wsparcie nowych plastrów sera Hochland „Na gorąco!”. Zaplanowano intensywne działania reklamowe m.in. w telewizji, kinie, prasie, TOP tytułach prasy fachowej, billboardach i wiatach przystankowych, Internecie oraz mediach społecznościowych, szeroko zakrojone działania PR, a także degustacje produktów oraz przyciągające uwagę materiały promocyjne i ekspozycyjne w punktach sprzedaży.
Kopex coraz śmielej wchodzi na rynki zagraniczne i rozbudowuje bazę do serwisowania urządzeń. Producent nowoczesnych maszyn górniczych stawia przede wszystkim na Rosję, Chiny, Australię i Argentynę, ale także na Afrykę Południową. Nowa strategia zostanie opublikowana w listopadzie.
W ciągu 5 lat Orlen na bazie obecnych kiosków i saloników prasowych Ruchu zamierza uruchomić 900 punktów handlowych Orlen w Ruchu. Firma w czwartym kwartale br. planuje uruchomić usługę Orlen w Paczce, na koniec roku chce mieć 500 automatów paczkowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc