„Monster wyczuwa Twój talent” - reklama serwisu MonsterPolska.pl
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
Opublikowany: 25-01-2017
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. W akcji podkreślane są jego nowe możliwości oraz zmiany na rynku pracy.
Polskie firmy wydały w 2011 r. ponad 2 mld zł na badania i rozwój – wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Nauk Ekonomicznych PAN. Sama tylko firma Toyota, która jest światowym liderem w tej dziedzinie, wydaje na ten cel kilkukrotnie więcej niż wszystkie polskie firmy. Naukowcy podkreślają, że Polska powinna zachęcać wielkie światowe koncerny do budowania swoich ośrodków rozwojowych w naszym kraju.
Lets go crazy - piosenka wykorzystywana w kampanii Coca Coli związanej z Euro 2012
spot reklamujący lodówkę Beko
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc