Moje Gotowanie
Opublikowany: 18-04-2012
W środę 18 kwietnia ukazał się majowy numer miesięcznika Moje Gotowanie (G+J Polska).
Opublikowany: 18-04-2012
W środę 18 kwietnia ukazał się majowy numer miesięcznika Moje Gotowanie (G+J Polska).
Prawo i Sprawiedliwość zaczęło kampanię reklamową przed wyborami parlamentarnymi od spotu, w którym prezentowana jest Beata Szydło, ogłoszona właśnie kandydatką partii na premiera.
W nowej kampanii restauracji McDonald’s reklamowana jest dostępna w nich oferta kaw McCafe. Akcję, pod hasłem „Przyjemnie każdego dnia”, przygotowały firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group w Polsce, o boomie w reklamie telewizyjnej, polityce rabatowej stacji tv, zgubnych podwyższkach cennikowych w sezonie jesiennym oraz wpływie kryzysu gospodarczego w USA na rynek reklamy w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc