Mitsubishi reklamuje najostrzejszą wyprzedaż
Opublikowany: 26-02-2013
W radiu, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
Opublikowany: 26-02-2013
W radiu, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
MMC Car Poland, importer samochodów Mitsubishi rozpoczął akcję „3 strony świata”. W jej ramach Anna Cieślak, Maciej Stuhr oraz Adam Kwiatek z Terenwizji podróżując w Mitsubishi Eclipse Cross wyznaczą nowe trasy w naszym kraju. Wyruszą z trzech różnych stron świata, wytyczonych przez Trzy Diamenty, aby odkryć nowy środek Polski.
MMC Car Poland, importer samochodów Mitsubishi rozpoczął akcję „3 strony świata”. W jej ramach Anna Cieślak, Maciej Stuhr oraz Adam Kwiatek z Terenwizji podróżując w Mitsubishi Eclipse Cross wyznaczą nowe trasy w naszym kraju. Wyruszą z trzech różnych stron świata, wytyczonych przez Trzy Diamenty, aby odkryć nowy środek Polski.
Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy: Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc