Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Mitsubishi Outlander: Francuski Łącznik

409 0 0 00:01:11.5

Opublikowany: 10-06-2016

W dniu rozpoczęcia wielkiego piłkarskiego święta polski oddział Mitsubishi Motors włączył się w nurt wydarzeń, którymi w ciągu najbliższych tygodni będą żyć miliony polskich kibiców. Dzięki współpracy z serwisem internetowym poświęconym piłce nożnej Gol24.pl (Polska Press Grupa), który z okazji Euro 2016 startuje ze specjalnym projektem „Francuski Łącznik”, Mitsubishi Motors odgrywa rolę partnera motoryzacyjnego tego przedsięwzięcia, zapewniając „Francuskiemu Łącznikowi” pojazd niezbędny do wykonania zadania - Mitsubishi Outlander.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc