Michelin: Właściwa opona zmienia wszystko
Opublikowany: 11-10-2009
Pod hasłem "Właściwa opona zmienia wszystko" rusza pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin. Akcja jest na razie prowadzona w USA.
Opublikowany: 11-10-2009
Pod hasłem "Właściwa opona zmienia wszystko" rusza pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin. Akcja jest na razie prowadzona w USA.
Pyszny barszcz gwarantuje świąteczną atmosferę przy wigilijnym stole. Udowadnia to pierwsza telewizyjna kampania marki Krakus, która prezentuje, że smak świąt jest zamknięty w koncentracie barszczu i barszczu Krakus.
Na rynku pracy panuje umiarkowany optymizmu. Wartość opublikowanego przez Biuro Inwestycji i Cykli Ekonomicznych Wskaźnika Rynku Pracy od lipca ubiegłego roku spada, co jest oznaką poprawy nastrojów i stabilizacji wśród pracodawców. Poprawa w tym roku będzie jednak nieznaczna, a trwała nastąpi dopiero w przyszłym roku.
Kampania telewizyjna promująca Polskę za granicą rozpoczęła się 3 czerwca pod hasłem „Polska. Spring into new”. O zmianach w Polsce w spocie telewizyjnym opowiada znany fotoreporter Chris Niedenthal.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc