Media Markt - reklama na 18. urodziny
Opublikowany: 26-10-2016
Wizerunkowy spot reklamowy sieci sklepów Media Markt z okazji 18. rocznicy ich startu w Polsce.
Opublikowany: 26-10-2016
Wizerunkowy spot reklamowy sieci sklepów Media Markt z okazji 18. rocznicy ich startu w Polsce.
MediaMarkt podgrzewa piłkarskie emocje i zaprasza na promocję w sprawdzonej formule, lubianej przez polskich klientów. Wystarczy w dniach 4-8 czerwca br. dokonać zakupów w MediaMarkt i kibicować polskiej reprezentacji piłkarskiej w walce o tytuł mistrza świata! Awans biało-czerwonych do półfinału zapewni klientom zwrot pieniędzy wydanych na zakupy w tej sieci.
Sieć elektromarketów Media Markt rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na wizerunkach tytułowych bohaterów komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Heart&Brain, Ideal, Platige, Universal McCann i Roots PR.
Sieć elektromarketów Media Markt zaczyna kolejną edycję kilkudniowej promocji, w ramach której klienci mogą otrzymać bon zakupowy, jeśli trafią piłką do specjalnej bramki. Hasło akcji to: „Strzel gola i zgarnij kasę”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc