W nowym spocie z kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się” - promującej rzetelną wiedzę o wirusie HIV i właściwe postawy wobec jej nosicieli - jest znany aktor Rafał Mohr. Akcję realizuje Fundacja Studio Psychologii Zdrowia we współpracy z Fundacją „Inspiratornia” oraz firmami Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio.
spot z kampanii promującej weekendowe atrakcje turystyczne województwa śląskiego
Z powodu bezpośredniej dystrybucji leków od producentów do aptek brakuje leków dla pacjentów. Naczelna Izba Aptekarska apeluje o jak najszybszą zmianę prawa, by wymusić dystrybucję poprzez hurtownie. Niezbędna jest także walka z tzw. odwróconą dystrybucją, które polega na sprzedaży preparatów przez apteki do hurtowni, które następnie wywożą je poza Polskę.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc