Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
W związku z globalną premierą nowego serialu „Demony da Vinci”, w sobotę, 13 kwietnia o 22:00, z18 godzin po premierze w USA kanał FOX przygotował kampanię promocyjną, która potrwa 2 tygodnie.
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s Maxx (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo) pod hasłem „Fun lepiej smakuje z Lay’s Maxx”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc