Manta reklamuje deskorolki elektryczne muzycznym spotem
Opublikowany: 07-06-2018
„Taniec, muzyka, zabawa" – pod takim hasłem trwa nowa kampania firmy Manta która kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.
Opublikowany: 07-06-2018
„Taniec, muzyka, zabawa" – pod takim hasłem trwa nowa kampania firmy Manta która kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.
W nowej kampanii firmy Manta z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego reklamowane są telewizory. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Orka i Cafe Ole.
Od początku września Beata Pawlikowska będzie prowadziła cotygodniową audycję „Blondynka w podróży” w Radiu Kolor. Poprzednio przez wiele lat była związana z Radiem ZET.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc