Mamo, tato, wolę wodę!
Opublikowany: 11-09-2009
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!". Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam i dom mediowy MediaCom.
TAGI
Opublikowany: 11-09-2009
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa wspierająca akcję "Mamo, tato, wolę wodę!". Akcję przygotowały agencja reklamowa Young & Rubicam i dom mediowy MediaCom.
Jak podkreślają przedstawiciele branży motoryzacyjnej, polski przemysł samochodowy potrzebuje pilnego wsparcia ze strony rządu. Branża chciałaby ułatwień podatkowych oraz usprawnienia kontroli technicznej pojazdów, bo w tym roku rekordowo niska będzie zarówno produkcja aut, jak i liczba rejestracji. Z polskich fabryk może wyjechać prawie o połowę mniej pojazdów niż w rekordowym 2008 r.
W piątek, 15 lutego 2019 roku Polsat Viasat Explore rozpoczął emisję nowego programu „Mistrz zadań”.
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z multimedialną kampanią reklamową, której celem jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku marki, jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc