Są tacy eksperci, którzy doskonale wiedzą, jak należy traktować owoce, by wydobyć z nich pełnię smaku. Są takie owoce, które trzeba dobrze poznać, by zrozumieć ich bogate wnętrze. Jest też taka marka, która połączyła wiedzę specjalistów i doskonały smak owoców, by tłoczyć najlepsze soki – już od 1936 roku wiadomo, że to Tymbark! Dzięki nowej kampanii marki każdy może poznać sekret tego sukcesu.
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition. Akcję przygotowały agencje HS Ad i Grey Group oraz dom mediowy Mindshare.
Trwa kampania Orange zachęcająca do rejestrowania numerów na kartę poprzez przestrogę, że telefony z niezarejestrowanymi kartami od początku lutego będą tak samo nieprzydatne do rozmów, SMS-ów i internetu jak banan. Akcję przygotowała agencja VML Poland.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc