Malaria
Opublikowany: 26-05-2011
Po raz drugi marki Autan, OFF! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce.
Opublikowany: 26-05-2011
Po raz drugi marki Autan, OFF! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce.
Afryka to wciąż najniebezpieczniejszy kontynent dla turystów. Poza niepokojami na tle politycznym i społecznym, także w popularnych krajach takich jak Egipt czy Tunezja, groźne są też choroby. Choć przed niektórymi możemy się zabezpieczyć szczepionkami i przestrzeganiem zasad higieny, to ryzyka wyeliminować całkowicie się nie da.
Od najbliższej soboty (2 listopada) emitowana będzie nowa, wizerunkowa reklama telewizyjna Banku Millennium. Bohaterami reklamy są zadowoleni, uśmiechnięci Klienci. Pozytywny przekaz reklamy poparty jest informacją o zwycięstwie Banku Millennium w tegorocznym rankingu Newsweeka i otrzymaniu tytułu najbardziej przyjaznego banku dla klientów indywidualnych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc