Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki

308 1 0 00:02:44.3

Opublikowany: 11-12-2017

Ruszyła kampania inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka (organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna) pod hasłem „Za dobre rzeczy się płaci”. Biorą w niej udział m.in. Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy MagicofY, Cyber Marian i Wojtek Szumański oraz Matteo Brunetti znany z programu „Masterchef”.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc