"Więcej" - spot wizerunkowy TVN na jesień 2018
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa ciastek Krakuski (Bahlsen Polska) przygotowana przez agencję Publicis. Oprócz niej przy akcji pracowały firmy Mediacom Warszawa, Pro Production i Lunapark.
Jesienią br. TVN Turbo pokaże 5 nowości i 20 kontynuacji. - Liczymy, że tak różnorodna oferta, którą przygotowaliśmy z myślą o widzach, przypadnie im do gustu i pozwoli pobić kolejne rekordy oglądalności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Hołowińska, szefowa TVN Turbo. Jako pierwsi prezentujemy najnowszy spot wizerunkowy stacji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc