spot reklamujący Śmietankę Łaciatą do kawy 12%
– Polska wyda wszystkie środki przeznaczone dla niej w bieżącym budżecie Unii Europejskiej – zapewnia Marceli Niezgoda, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. Obecnie zakontraktowano ponad 90 proc. projektów i dopinane są szczegóły dotyczące kolejnych umów. Jednocześnie trwają prace nad Umową Partnerstwa 2014-2020, czyli dokumentem, który określać ma strategię wykorzystania funduszy w ramach kolejnego budżetu unijnego. Do 30 sierpnia potrwają konsultacje społeczne projektu Umowy.
Telewizja AXN rozpoczęła drugą edycję programu społecznego „Nakręcamy wyobraźnię” skierowanego do dzieci ze świetlic środowiskowych. Ambasadorami akcji są Edyta Jungowska, Xawery Żuławski, Adam Sztaba, Maria Konarowska i zespół De Mono.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc