Profesor Ryszard Bugaj uważa, że pogorszenie ocen Polski w międzynarodowych agencjach ratingowych będzie miało niewielkie znaczenie dla budżetu. Przyznaje jednak, że odczuje je wielu obywateli. Złoty bowiem straci na wartości, a kredyty walutowe podrożeją.
Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów.
Przejęty niedawno przez Czerwoną Torebkę sklep internetowy Merlin.pl przenosi się do Poznania i zaczyna kampanię reklamową, w której promuje się jako pracodawca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Płodni.com.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc