Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Magda Gessler: W „Kuchennych rewolucjach” leczę ludzi

158 0 0 00:02:11.8

Opublikowany: 11-05-2018

Restauratorka twierdzi, że podczas realizacji swojego programu spotyka się z poważnymi problemami właścicieli lokali gastronomicznych, nieraz wymagających wsparcia ze strony psychologów. Gwiazda TVN każdą z restauracji traktuje jak własną i dąży do jej sukcesu. Doskonale pamięta bowiem własne trudne początki na rynku gastronomicznym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

250. odcinek „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler”
224 00:00:30.0

250. odcinek „Kuchennych rewolucji” w TVN. „Sukces programu zawdzięczamy Magdzie Gessler”

W czwartek, 11 kwietnia br. Telewizja TVN wyemituje 250. odcinek programu „Kuchenne rewolucje”. Z kolei jesienią widzowie zobaczą kolejny sezon cyklu. - Magda jest kontrowersyjna, nieprzewidywalna, a jednocześnie jest też wyjątkowym ekspertem w sprawach związanych z prowadzeniem restauracji, co w tym formacie stanowi ogromny magnes dla szerokiej widowni telewizyjnej - mówi nam Piotr Fromowitz, producent.

Magda Gessler: Cieszy mnie, gdy moi fani chcą się do mnie przytulić. Dziękuję im za to
143 00:01:39.2

Magda Gessler: Cieszy mnie, gdy moi fani chcą się do mnie przytulić. Dziękuję im za to

Gdy ludzie sadzają mi dzieci na kolana, czuję się momentami zdziwiona, ale bardzo szczęśliwa – mówi restauratorka. Twierdzi, że nie zamierza się chować przed fanami, którym zawdzięcza status gwiazdy. Chętnie zgadza się na wspólne zdjęcia, rozmowy, a nawet przytulanie. Gospodyni „Kuchennych rewolucji” przypuszcza, że sympatię ludzi zjednuje jej szczerość i autentyczna chęć pomocy.

Magda Gessler: W „Kuchenne rewolucje” jestem bardzo brutalna
208 00:02:11.1

Magda Gessler: W „Kuchenne rewolucje” jestem bardzo brutalna

Restaurator to jeden z najtrudniejszych zawodów na świecie – twierdzi gwiazda TVN. Jej zdaniem wielu Polaków zaczyna działalność na rynku gastronomicznym, nie znając jego realiów i lekceważąc potencjalne trudności. Z tego względu w programie „Kuchenne rewolucje” musi czasami być sroga, a nawet brutalna, aby restauratorzy zaczęli inaczej patrzeć na swój biznes.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc