Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) podkreślająca 400 lat jego obecności na rynku. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Graffiti, Tequila, MEC i Q&A Consulting.
Zwiastun filmu Jagody Szelc pt. "Monument". Film bierze udział w Konkursie Inne Spojrzenie podczas 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Nie znali się, bo byli zbieraniną studentów z różnych lat. Wiedzieli, że obudzili się nad ranem w zimnym busie. Wiedzieli, że praktyki mają się odbyć w hotelu pod okiem doświadczonej menedżerki. Wiedzieli, że będzie to dla nich duża próba, nie wiedzieli, jak trudna. Nie wiedzieli, że czas jest względny, a przestrzeń staje się figurą niemożliwą. Monument.
Zwiastun nowego filmu Jana Jakuba Kolskiego pt. "Ułaskawienie". Film bierze udział w Konkursie Głównym 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Historia o rodzicach żołnierza opowiadana z perspektywy ich siedemnastoletniego wnuka Janka. Wpisana w dramatyczne wydarzenia w powojennej Polsce, zawiera jednak unikalną treść: fabuła skupia się przede wszystkim na sile i odwadze rodziców, pokazując ich walkę o odzyskanie godności i równowagi po utracie syna.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc