Müller wprowadza "smak, który płynie z mleka"
Opublikowany: 16-02-2009
Pod hasłem "Smak płynie z mleka" wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca markę Müller na polski rynek. Spoty promujące produkty mleczne tego brandu mają formę animacji.
Opublikowany: 16-02-2009
Pod hasłem "Smak płynie z mleka" wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca markę Müller na polski rynek. Spoty promujące produkty mleczne tego brandu mają formę animacji.
W telewizyjnej kampanii reklamowej marki Müller wprowadzane są nowe spoty. Akcja przebiega pod niezmienionym hasłem "Smak płynie z mleka".
spot pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” reklamujący kredyt gotówkowy w BNP Paribas
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc