Kampania dyskontów Lidl z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy będzie mieć formę cotygodniowego talk-show „Dorota, Karol i Goście” z udziałem m.in. innych znanych osób, które wystąpią też w osobnych reklamach. Mini program będzie emitowany na KuchniaLidla.pl i w TVP1.
Nowe, lekkie Satino pojawiło się w dystrybucji w styczniu br. W połowie lutego rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa (TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne).
Ibum Forte, o uwielbianym przez dzieci, malinowym smaku, ma teraz łatwiejszą do przyjęcia dla maluszków ilość płynu. Taki przekaz zawiera nowa reklama preparatu na ból i gorączkę u dzieci Ibum Forte malinowy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc