Lioton 1000
Opublikowany: 08-05-2016
Wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca żel Lioton 1000 z portfolio BERLIN-CHEMIE/MENARINI POLSKA. Kreację kampanii oraz nadzór nad produkcją powierzono Opus B.
Opublikowany: 08-05-2016
Wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca żel Lioton 1000 z portfolio BERLIN-CHEMIE/MENARINI POLSKA. Kreację kampanii oraz nadzór nad produkcją powierzono Opus B.
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa szamponu do włosów head&shoulders Men Ultra z udziałem Roberta Lewandowskiego. W akcji promowana jest nowa wersja produktu, z dodatkiem węgla.
Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt - partnerstwo stacji TVN. Pierwszą marką, która zdecydowała się współpracować z komercyjnym nadawcą w tym zakresie jest Skoda.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc