Lioton 1000
Opublikowany: 08-05-2016
Wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca żel Lioton 1000 z portfolio BERLIN-CHEMIE/MENARINI POLSKA. Kreację kampanii oraz nadzór nad produkcją powierzono Opus B.
Opublikowany: 08-05-2016
Wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca żel Lioton 1000 z portfolio BERLIN-CHEMIE/MENARINI POLSKA. Kreację kampanii oraz nadzór nad produkcją powierzono Opus B.
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash.
Wchodzące dziś w życie przepisy, dotyczące minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dla biur podroży, dotkną przede wszystkim małe i nowopowstające biura. Eksperci mówią, że wyższe koszty funkcjonowania przerzucą one na klientów i nastąpi to pod koniec tego roku. Innym skutkiem nowych przepisów mogą być upadłości biur podroży, które nie zdołają udźwignąć zwiększonych kosztów działalności.
Resort finansów zakończył konsultacje w sprawie regulacji rynku pożyczek. Najważniejsze zmiany w projekcie założeń to podniesienie limitu kosztów z 30 proc. do 50 proc. wartości pożyczki oraz propozycja utworzenia rejestru firm pożyczkowych w Ministerstwie Gospodarki, a nie – jak pierwotnie proponowano – w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Działalność na rynku pożyczek pozabankowych będą mogły prowadzić tylko spółki akcyjne i z ograniczoną odpowiedzialnością, a minimalny wymagany kapitał będzie na poziomie 200 tys. zł, a nie jak zakładano wcześniej – 60 tys. zł.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc