Spot z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, ambasadorów programu Smart Dom, promujący pakiet Rodzinny HD z dostępem do siatkarskiego mundialu
Udostępniono spot chipsów Lay’s (Frito-Lay Poland) złożony z nagrań przesłanych przez internautów. Zmontowaniem spotu zajął się Xawery Żuławski.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje inwestować w spójność społeczno-terytorialną, a także w poprawę konkurencyjności. Służyć temu ma wspieranie komercjalizacji wyników badań naukowych i wsparcie przedsiębiorczości. W ramach nowej perspektywy budżetowej UE więcej pieniędzy zostanie przekazanych regionom do zarządzania, co jest szansą dla Polski Wschodniej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc