Spot reklamujący Mąkę Basia (produkowaną przez GoodMills Polska)
Wpływy z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych spadają i zgodnie z prognozami tak będzie jeszcze co mniej przez kolejne trzy lata. Operatorzy poszukują więc nowych źródeł przychodów, przede wszystkim sprzedając usługi internetowe i telewizyjne. Netia zamierza postawić również na usługi dla klientów biznesowych. Firma deklaruje, że myśli o kolejnych przejęciach, tym bardziej że sprzyja temu sytuacja finansowa oraz wcześniejsze udane przejęcia, m.in. Tele2 czy Dialogu.
W piątek, 5 października rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje w niej najnowszą, jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear. Hasło kampanii "Gatta Fashion Now" oznacza, że marka coraz intensywniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstopy, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc