Łatwiej napisać niż powiedzieć - długopis Dong-a
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
Ruszyła kampania reklamująca Wymarzone Konto Osobiste, wprowadzone właśnie do oferty przez Raiffeisen Polbank. Jest to pierwsza od prawie pięciu lat akcja marketingowa banku bez udziału Justyny Kowalczyk. Kampanię przygotowały firmy GPD Advertising i Starcom.
Już 4 lutego rusza nowa kolekcja wydawnictwa Edipresse Polska "Moja przygoda z Boso...". To książki autorstwa Sławomira Makaruka, ze wstępniakami Wojciecha Cejrowskiego wzbogacone o odcinki serii "Wojciech Cejrowski. Boso przez świat" na DVD.
Już co czwarty odwiedzający portal Onet.pl ogląda materiały wideo, a suma ich odtworzeń w kwietniu przekroczyła 55 mln. Rynek wideo w Polsce czeka w najbliższych latach dynamiczny rozwój – to za sprawą inwestycji w ten segment zarówno graczy online'owych, jak i mediów tradycyjnych. Wideo – obok kontentu na urządzenia mobilne – będzie główną siłą napędową rozwoju rynku reklamy internetowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc