Łatwiej napisać niż powiedzieć - długopis Dong-a
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
Opublikowany: 15-04-2014
14 kwietnia br. roku ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna długopisów marki Dong-a.
W pierwszej wydanej biografii Zenon Martyniuk szczerze opowiedział o swojej drodze na szczyt kariery muzycznej. W książce znalazło się wiele nieznanych faktów z życia wokalisty ilustrowanych niepublikowanymi dotąd fotografiami. Lider zespołu Akcent twierdzi, że publikacja "Życie to są chwile" powstała jako odpowiedź na prośby jego fanów.
T-Mobile Polska wprowadza zestaw obejmujący Lenovo MIIX 300 2w1 z modemem lub routerem za złotówkę na start oraz internetem LTE bez limitu. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota.
W nowej kampanii nowych czekolad Milka Bubbly wyjątkowa krowa, symbol marki Milka, zachęca zabieganych mieszkańców miast do bycia bardziej delikatnymi i przyjaznymi względem siebie
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc