Lama w reklamie Somersby
Opublikowany: 17-01-2019
W ramach rebrandingu Somersby powstała nowa platforma komunikacyjna „Isn't that wonderful"
Opublikowany: 17-01-2019
W ramach rebrandingu Somersby powstała nowa platforma komunikacyjna „Isn't that wonderful"
Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%.
Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowy, arbuzowy wariant smakowy napoju piwnego Somersby. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Noble Graphics, Initiative Warszawa i Kamikaze.
Pod hasłem „Party Like a Lord” zaczęła się kampania reklamowa piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska), które finałem będzie impreza w Warszawie. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc