Z początkiem marca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Gosia. Marka Gosia została sponsorem marcowych odcinków programu „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”. To już piąty sezon programu emitowanego w telewizji Polsat, który swoją premierę miał 1 marca. Billboardy sponsorskie promujące „Folię do żywności z ucinarką” oraz „Mopa żółtą mikrofibrę” wyświetlane są w najlepszych czasach antenowych w kanałach Polsat, Polsat Cafe i Polsat News.
25 marca 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję francuskiego serialu kryminalnego „Kontakt”.
Sprzedaż gazu to jeden z elementów nowej strategii Grupy Multimedia Polska. Spółka zamierza wykorzystać to, że z roku na rok odbiorcy końcowi coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy błękitnego paliwa. Z operatora telekomunikacyjnego spółka przekształciła się w dostawcę zintegrowanych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ofercie obok gazu znajdują się energia, telefonia komórkowa, internet LTE, telewizja mobilna, a także ubezpieczenia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc