Podczas przygotowań do wydania publikacji o zrabowanych polskich dziełach sztuki dziennikarka TVP odkryła wiele mrocznych tajemnic rodziny Wächterów. Jej książka obfituje więc w zwroty akcji i mogłaby posłużyć za inspirację do scenariusza filmu akcji.
26 października 2015r częstochowska firma Jawo rozpoczyna jesienną telewizyjną kampanię reklamową. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach Jawo ponownie będzie promować swoje produkty za pomocą największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych. Jesienna kampania Jawo 2015 obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych, a billboardy sponsorskie emitowane będą od 26 października do 22 listopada na antenach ogólnopolskich stacji: TVN i TVN7 oraz TVP1 i TVP2. Celem kampanii jest podniesienie rozpoznawalności Jawo, zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. Produktami wybranymi do promocji w tegorocznej kampanii są Pierogi z serem i truskawkami.
Wystartowała kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem aktorki Agaty Kuleszy. Akcję, promującą konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc