„Łączy nas pasja” - sportowcy w reklamie LVbet
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
ING Bank Śląski - reklama bankowości mobilnej
Causeway Bay w Hongkongu jest najdroższą ulicą handlową na świecie – wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield. Drugie miejsce zajęła Fifth Avenue w Nowym Yorku. W Europie najwyższe czynsze za powierzchnię handlową płacą najemcy na Polach Elizejskich w Paryżu. Na najdroższej ulicy w Polsce – warszawskim Nowym Świecie – czynsz jest 25 razy niższy niż na Causeway Bay.
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już dziś startuje kampania radiowa, a dzień później, 9 listopada, telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc