„Łączy nas pasja” - sportowcy w reklamie LVbet
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
Opublikowany: 13-04-2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LVbet. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup i Studio Delapost.
Blogerzy pozytywnie oceniają rozwój polskiej blogosfery. Ich zdaniem przechodzi ona obecnie fazę profesjonalizacji i jest coraz lepiej odbierana przez czytelników. Blogerzy chętnie eksperymentują z nowymi formami docierania do czytelnika – coraz większą popularnością cieszy się wideo i platforma YouTube. Zdaniem blogerów szansę na sukces mają autorzy oferujący ciekawy, profesjonalny i najlepiej niszowy content.
Współpraca polskich i portugalskich przedsiębiorców kwitnie. We wspólnych interesach nie przeszkadza kryzys gospodarczy w Europie, bo co roku obroty handlowe między dwoma krajami od kilku lat rosną o 200 mln euro rocznie. – Kryzys przynosi dodatkowe trudności i więcej niepewności, ale jeśli jesteśmy dobrzy w tym, co robimy, nie powinno mieć to dla nas znaczenia – mówi Pedro Pereira da Silva, prezes Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej.
Spot pod hasłem „Jesienne barwy łowcy" reklamujący sieć sklepów odzieżowych Factory.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc